زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 3:34 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 86
نویسنده پیام
admin آفلاین


ارسال‌ها : 60
عضویت: 2 /6 /1392

تشکر شده : 2
آذربایجانی به برندگان مدال طلای جوانان جهان 15 هزار دلار جایزه دادند
این جایزه علاوه بر سایر جوایزه تثبیت شده است

در ایران همین حالا کسی خبر ندارد، برندگان مدال های طلای تیم ایران در جوانان کجا هستند و چه وضعیتی دارند

آذربایجانی ها به کشتی گیران آزاد و فرنگی کار جوان این کشور در رقابت های جهانی بلغارستان 15 هزار دلار جایزه دادند و در مقابل همین الان در فاصله تنها 2 هفته پس از این رقابت ها، هیچ کس از فدراسیونی ها نمی دانند، برندگان مدال طلای تیم های ایران کجاهستند و در چه وضعیتی به سر می برند، جایزه پیش کش .
به گزارش سایت اخبار کشتی ایران www.iwn.ir جایزه تعیین شده آذری ها برای کشتی گیران جوان خود، علاوه بر سایر جوایزه تثبت شده است که برندگان مدال طلا از رقابت های جهانی و اروپایی به آن دست پیدا می کنند.

متاسفانه وضعیت در کشتی ایران آنچنان وخیم و بحرانی است که قهرمانان ایرانی به ویژه جوانان و نوجوانان نه تنها کمترین جایزه ایی به خاطر کسب مدال های جهانی دریافت نمی کنند، حتی مجبور هستند به خاطر وضعیت نابسامان تغذیه و سایر مسائل در اردو از سفره پدری خود هزینه کرده تا یک شکم سیر غذا بخورند.

خدا کند، هرچه زودتر جهانی 2013 مجارستان به پایان برسد تا شاید مسولان جدید وزارت ورزش فکری به حال مهمترین فدراسیون ورزشی ایران بکنند و کشتی را از زیر بار دهها نوع تحقیر و فشار روانی داخلی وبین المللی خلاص کنند.

فدراسیون کشتی ایران حدود 23 ماه است که به وسیله سرپرست اداره می شود و اکنون نیز در بدترین شرایط مالی و مدیریتی به سر می برد که برای جلوگیری از سقوط کامل آن نیاز به یک تصمیم فوری و تعیین کننده دارد.

سه شنبه 26 شهریور 1392 - 16:02
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | آذربایجانی به برندگان مدال طلای جوانان جهان 15 هزار دلار جایزه دادند | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS